• Aktualności
  • MBA
  • Lista studiów
  • Rekrutacja
    • Zasady rekrutacji
    • Opłaty
    • FAQ
  • Strefa słuchacza
    • Dokumenty do pobrania
    • Platforma e-learning
    • Materiały dydaktyczne
  • Promocje i bonifikaty
  • Kontakt
Podyplomowe WSEI
  • Aktualności
  • MBA
  • Lista studiów
  • Rekrutacja
    • Zasady rekrutacji
    • Opłaty
    • FAQ
  • Strefa słuchacza
    • Dokumenty do pobrania
    • Platforma e-learning
    • Materiały dydaktyczne
  • Promocje i bonifikaty
  • Kontakt

Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi

  • Home
  • Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi
  • O studiach
  • Program
  • Kadra
  • Opłaty

O studiach

Zasoby ludzkie w wielu  współczesnych przedsiębiorstwach zaczynają mieć krytyczne znaczenie. Efektywne zarządzanie tym obszarem wymaga posiadania specjalistycznych kwalifikacji daleko wykraczających poza prawo pracy czy przepisy emerytalne. Pracownicy pionu personalnego realizując swe funkcje muszą z jednej strony uwzględniać strategiczne uwarunkowania organizacji, z drugiej strony przyczyniać się do rozwoju kadry kierowniczej organizacji w zakresie tak zwanych umiejętności miękkich: motywacja, budowanie zespołów, komunikacja interpersonalna, zarządzanie konfliktami. Z kolei czysto specjalistyczne umiejętności pracowników służb personalnych wiążą się z takimi zagadnieniami jak: planowanie zapotrzebowania i rekrutacja, opisy stanowisk pracy, planowanie kariery czy outplacement.

CEL

Głównym celem studiów podyplomowym Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi jest przygotowanie słuchaczy do organizowania i kierowania zespołem pracowniczym, analizy potencjału ludzkiego, planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji.

KORZYŚCI

Zdobycie aktualnej wiedzy oraz umiejętności pozwalających na samodzielne przeprowadzenie analizy strategicznej firmy umożliwiającej zbudowanie i wdrożenie polityki personalnej.

SYLWETKA ABSOLWENTA

Absolwent zdobędzie specjalistyczną wiedzę połączona z praktycznymi umiejętnościami związanymi z prowadzeniem bieżących spraw pracowniczych. Absolwent nabędzie umiejętność prowadzenia dobrze zorganizowanej administracji kadrowo-płacowej. W wyniku studiów podyplomowych słuchacz rozwinie kompetencje interpersonalne w obszarze  budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów, negocjacji.

PRAKTYCZNY CHARAKTER STUDIÓW

Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń, warsztatów. Zajęcia praktyczne prowadzone są w zakresie stosowania prawa pracy.

WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW

Warunkiem ukończenia studiów jest udział w zajęciach oraz zaliczenie egzaminu weryfikującego wiedzę, umiejętności i kompetencje słuchaczy.

Program

RAMOWY PROGRAM STUDIÓW

  • Podstawy zarządzania firmą w warunkach gospodarki rynkowej,
  • Strategia firmy a polityka kadrowa,
  • Public relations (kultura i etyka w biznesie),
  • Wybrane zagadnienia z marketingu,
  • Umiejętności kierownicze i negocjacje,
  • Wykorzystanie systemów informacyjnych w zarządzaniu kadrami.
  • Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • Metody i narzędzia zarządzania ludźmi,
  • Rekrutacja i selekcja pracowników,
  • Planowanie zasobów ludzkich w firmie, opis stanowisk, analiza pracy,
  • Wartościowanie pracy i systemy wynagradzania,
  • Motywacja,
  • Kierowanie zespołami,
  • Szkolenie, doskonalenie i planowanie rozwoju zawodowego – metody i techniki,
  • Trening interpersonalny – rozwiązywanie konfliktów,
  • Rynek pracy – sposoby wykorzystywania zasobów pracy,
  • Systemy zarządzania kadrami w wybranych przedsiębiorstwach
  • Obowiązki pracodawcy wobec pracowników w okresie przekształcania przedsiębiorstwa,
  • Prawo pracy (zatrudnianie, adaptacja, awans, degradacja i zwalnianie).
  • Prawo pracy i kształtowanie zbiorowych stosunków pracy na tle doświadczeń europejskich,
  • Systemy ubezpieczeń społecznych,
  • Współpraca z mediami, Prezentacja i autoprezentacja,
  • Nowoczesne techniki uczenia się wspomagające samokształcenie,
  • Negocjacje w sprawach pracowniczych,
  • Gra kierowniczo – decyzyjna

Kadra

Koordynator kierunku: dr Monika Wawrzeńczyk - Kulik

Prodziekan Wydziału Administracji i Ekonomii. Związana z Wyższą Szkołą Ekonomii i Innowacji w Lublinie od początków jej istnienia. Trener z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i umiejętnościami kierowniczymi, polityki personalnej, zmian organizacyjnych. Wykładowca i konsultant Fundacji Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego OIC Poland oraz Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów; wcześniej (1991-1998) Lubelskiej Szkoły Biznesu Sp. z o.o. Aktywnie uczestniczy w życiu gospodarczym prowadząc szkolenia dla kadry przedsiębiorstw min.: Philips Lighting Poland S.A., EDYTORPRESS Sp.z o.o., PKN ORLEN S.A, PERN „Przyjaźń” S.A., International Paper, Kęty S.A., Spółdzielnia SPOŁEM, Zakłady Tytoniowe w Lublinie S.A., Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Tytuł rozprawy doktorskiej: Możliwości zastosowania koncepcji uczącej się organizacji w przedsiębiorstwach polskich (2002 r.), uzyskany stopień naukowy doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, specjalności: organizacja i zarządzanie, zarządzanie przedsiębiorstwem. Zainteresowania naukowe: innowacyjne metody nauczania kompetencji menedżerskich, przywódczych i przedsiębiorczości; równowaga między życiem zawodowym a prywatnym.

Zajęcia poprowadzone przez wysoko wykwalifikowanych wykładowców i ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania, selekcji kadr, prawa pracy.

dr Michał Jarmuł prof. WSEI

Od 2001 roku Prorektor Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie ds. Dydaktyki i Jakości Kształcenia. Prowadzi zajęcia z podstaw zarządzania, zarządzania firmą, strategii rozwoju firmy i zarządzania transformacją firmy, marketingu i public relations.

W latach 1979-80 zastępca dyrektora ds. systemów informatycznych w Zakładzie Elektronicznej Techniki Obliczeniowej w Lublinie. 1987-1991 Wiceprezes i współwłaściciel Agencji MIKROBIT. 1992-1994 Prezes brytyjsko-polskiej firmy konsultingowej LBS Biuro Konsultingu. 1994-1996 Dyrektor programowy odpowiedzialnego za studia Master of Business Administration prowadzone wspólnie z Lancashire University (UK) w Lubelskiej Szkole Biznesu. Uczestniczył w restrukturyzacji firm, m.in.: Petrochemia Płock (obecnie ORLEN), Rafineria Gdańsk, Polpharma, Elektrownia Połaniec. Prowadził zajęcia z zarządzania strategicznego i zarządzania zmianą na studiach MBA organizowanych przez Gdańską Fundację Kształcenia Menedżerów wspólnie z Strathclyde University (Glasgow) oraz Erasmus University (Brussels).

mgr inż. Mirosława Gerkowicz

Długoletni praktyk gospodarczy, w tym przez 23 lata prowadzący własną firmę, licencjonowany zarządca nieruchomości, wykładowca Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie, członek rad nadzorczych (egzamin państwowy), likwidator przedsiębiorstw państwowych (egzamin państwowy), audytor wewnętrzny,  uprawnienia z zakresu jakość, również HACCP i ISO (certyfikat), mentor biznesu (certyfikat), specjalista ds. zarządzania finansami, Univesitatsseminar der Wirtschafte Schloss Gracht, posiadający uprawnienia  do prowadzenia negocjacji transakcji gospodarczych i prywatyzacyjnych Price Waterhouse International Privatization Group, ukończone liczne kursy i szkolenia z zakresu funkcjonowania szkolnictwa wyższego, w tym przede wszystkim dotyczące jakości kształcenia i tworzenia programów studiów. Aktualnie zatrudniona w Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie jako Audytor wewnętrzny oraz Pełnomocnik ds. Jakości Kształcenia, wykładowca, a także od wielu lat czynnie zarządza zasobami ludzkimi. Autor książek m.in. „Atestacja stanowisk pracy”; „Vademecum Przedsiębiorcy”;  „Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych”; „Rola zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych w kształtowaniu kompetencji kluczowych” oraz licznych opracowań specjalistycznych.  Doświadczony trener od wielu lat prowadzący szkolenia dla przedsiębiorstw, szkół i instytucji, w tym w ramach projektów UE.

dr Andrzej Wodecki, MBA

Pracownik naukowo – dydaktyczny w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie. Od 2000 r. aktywnie działa w branży systemów informacyjnych biznesu, e-learning i zarządzania kapitałem ludzkim. Uczestniczył w wielu projektach wdrożeniowych, kilkunastu międzynarodowych projektach badawczych, stworzył ponad 5 start-up’ów internetowych. Aktualne zainteresowania badawcze dotyczą zastosowań Sztucznej Inteligencji w Zarządzaniu.

Halina Obel, MBA

Wykładowca WSEI w Lublinie, Trener i doradca biznesu od ponad 17 lat oraz praktyk z doświadczeniem zawodowym w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych /kilkanaście lat/. Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji  w obszarze zarządzania  i rozwoju osobistego pracowników taktycznych, kadry kierowniczej, właścicieli małych i średnich firm, bezrobotnych, handlowców a także samorządowców.

Absolwentka  Politechniki Łódzkiej w Łodzi, w 1994 ukończyła czteroletnie studia z zakresu zarządzania z tytułem MBA , następnie studia podyplomowe z zarządzania finansami (SGH Warszawa 1999)  oraz studia podyplomowe z „Perswazji w biznesie i przywództwie (Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości Kraków 2007). Pracuje na rzecz organizacji szkoleniowych w całym kraju. Jest certyfikowanym trenerem biznesu (posiada certyfikat trenera biznesu metodą DiSC®, trenera organizacji opartej na wiedzy, trenera-mentora ) i ekspertem m.in. w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania strategicznego i  marketingowego. Posiada kwalifikacje mentora w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi aktywną działalność biznesową w zakresie doradztwa i szkoleń  dla małych, i średnich firm.

Marzena Zagórska-Komorowska

Specjalista w zakresie  ubezpieczeń  społecznych, praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, na co dzień zajmuje się  problematyką  związaną z systemem ubezpieczeń społecznych, wykładowca – trener. Zorientowana na realizację zadań  w zakresie ubezpieczeń społecznych,  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i prawidłową wykładnie tychże przepisów. Komunikatywna, zorganizowana z pozytywnym nastawieniem do świata i ludzi. Lubi swoją pracę, ma blisko 20 letnie doświadczenie jako wykładowca, trener na studiach podyplomowych, szkoleniach, kursach  w zakresie systemu ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotne.

Marzena Słotwińska-Kanar

Absolwentka psychologii KUL i doradca zawodowy w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie od 1997 roku.  Jako praktyk prowadzi szkolenia dla kadr urzędów pracy oraz innych instytucji rynku pracy oraz zajęcia na wyższych uczelniach, w szczególności z zakresu poradnictwa zawodowego, pośrednictwa pracy i rynku pracy. Od 2011 roku pełni funkcję kierownika Działu Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa Zawodowego i Informacji przy MUP w Lublinie, dzięki czemu posiada szerszą wiedzę na temat uwarunkowań rynkowych, form aktywizacji oferowanych przez urzędy pracy i partnerów rynku pracy.

mgr Jacek Piwkowski

Praktyk, wieloletni manager, consultant, trener i wykładowca z 30 letnim doświadczeniem. Współpracował z wieloma  firmami działającymi w różnych sektorach i branżach,  w tym operujących na rynkach zagranicznych, realizując projekty doradcze i szkoleniowe. Uczestniczył w ponad 200 projektach realizowanych w obszarze zarządzania strategicznego, doradztwa organizacyjnego, sprzedaży, marketingu, logistyki oraz procesów.  Przeszkolił kilka tysięcy managerów różnego szczebla. Współpracował m.in. z takimi firmami jak: ALCATEL, Elektrim, Animex, Perła Browary Lubelskie, Elzab, Carl Bro B.V., Tebodin B.V. i innymi….

Zarządzanie jest dla mnie pasją i przy każdej okazji staram się pogłębiać wiedzę. Nie zapominam też o hobby: nurkowaniu, narciarstwu, żeglowaniu i jeździe na rowerze

dr Anna Szulc

Doktor nauk o zdrowiu, od 2007 r wykładowca na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie. W latach 2002-2008 współpracująca jako wykładowca z  wyższymi uczelniami na terenie m.Lublina. Autorka, współautorka publikacji związanych z problematyką ochrony zdrowia. Uczestnik ponad 50  konferencji, sympozjów naukowych o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym, w tym również jako współorganizator tych przedsięwzięć. Promotor ponad 30 prac dyplomowych oraz recenzent 28 prac na studiach I i II stopnia na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie.

Współpracuje z organizacjami pożytku publicznego, m.in. z Lubelskim Centrum Wolontariatu propagując działalność na rzecz chorych  i niepełnosprawnych zarówno wśród studentów Uniwesytetu Medycznego jak również innych uczelni wyższych w Lublinie, Fundacją „Dzięki Tobie” z Poznania oraz z Dziennym Ośrodkiem Adaptacyjnym dla Dzieci i Młodzieży  z Niepełnosprawnością Intelektualną w Lublinie. Jest członkiem Stowarzyszenia Menadżerów Opieki Zdrowotnej. Jej zainteresowania naukowe skupiają się wokół interdyscypliunarnej opieki nad człowiekim w zdrowiu ale również w chorobie.

Opłaty

OPŁATY ZA STUDIA

  • Opłata rekrutacyjna: 100 zł
  • Cena: 3800 zł – możliwość płatności w dwóch ratach semestralnych po 1900 zł każda lub w  sześciu ratach miesięcznych po 705 zł
  • Cena ze zniżką dla absolwentów WSEI: 3420 zł * – możliwość płatności w dwóch ratach semestralnych po 1710 zł każda lub w sześciu ratach miesięcznych po 640 zł
  • Cena ze zniżką za jednorazową płatność: 3610 zł *

* Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

KONTO BANKOWE

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:

Centrum Studiów Podyplomowych
Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie
ul. Projektowa 4, 20-209 Lublin

Nr. konta: 73 1140 1094 0000 2027 6900 1081

W tytule przelewu prosimy wpisać imię, nazwisko i kierunek studiów

FAKTURY

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Kwesturą Uczelni pokój 110 (I piętro) lub pod numerem tel: 81 749-32-08

POLECAMY RÓWNIEŻ

Czas trwania studiów:
2 semestry / 210 godzin dydaktycznych

Liczba zjazdów: 9 w tym 2 zjazdy on-line

Po jednym zjeździe w semestrze zajęcia będą realizowane e-learningowo na platformie z elementami czatu lub wideokonferencji, z dostępem do materiałów i ćwiczeń.

Zajęcia odbywają się raz w miesiącu:

Piątek: 16:00 - 19:15
Sobota: 8:50 - 16:55
Niedziela: 8:50 - 16:05

SPRAWDŹ OFERTĘ STUDIÓW
z zakresu:

  • FINANSÓW I RACHUNKOWOŚCI
  • INFORMATYKI
  • INWESTYCJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
  • ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
  • PEDAGOGIKI
  • PSYCHOLOGII I PSYCHOPROFILAKTYKI
  • ZDROWIA I BEZPIECZEŃSTWA PRACY
  • APLIKUJ NA STUDIA

Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
w Lublinie

Nasza bogata historia jest podstawą dla naszych wartości. Zapraszamy!

© 2021 Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
w Lublinie

KONTAKT

Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
ul. Projektowa 4
20-209 Lublin

tel./fax: 81 749-17-70
fax: 81 749-32-13
kancelaria@wsei.lublin.pl

KONTAKT

Centrum Studiów Podyplomowych
pok. 208 i 209

tel. 81 749 32 24
fax: 81 749 32 13
podyplomowe@wsei.lublin.pl

GODZINY OTWARCIA

Poniedziałek: 8:00 – 16:00
Wtorek: 8:00 – 16:00
Środa: 8:00 – 16:00
Czwartek: 8:00 – 16:00
Piątek: 8:00 – 16:00
Sobota  –  8:00 – 14:00