Wszyscy żyjemy w świecie komputerów i Internetu. Bez nich nie wyobrażamy sobie normalnego życia. Ale nie wszyscy zdajemy sobie sprawę ze złożoności systemów i procesów, dzięki którym funkcjonuje cyberprzestrzeń. Jeżeli chcesz tworzyć grafikę dla miliona użytkowników to są to studia dla Ciebie, na których szczególne znaczenie mają przedmioty praktyczne związane z zagadnieniami graficznymi i multimedialnymi w informatyce.
Celem studiów podyplomowych „Grafika komputerowa” jest przekazanie słuchaczom wiedzy w zakresie: tworzenia i przetwarzania zaawansowanej grafiki, przygotowania do druku materiałów poligraficznych, przygotowania grafiki do druku i do publikacji w postaci cyfrowej, obróbki cyfrowej i montażu filmów, tworzenia stron www, wyposażenia słuchaczy w umiejętności praktycznego wykorzystania popularnych narzędzi informatycznych wspomagających prace graficzne.
Nowoczesne metody dydaktyczne: warsztatowy charakter pracy (zajęcia w laboratorium komputerowym, praca na Pakiecie Adobe Master Collection CS5, Corel Draw). Program kształcenia na studiach kładzie nacisk na aspekty praktyczne
Absolwent grafiki komputerowej jest wyposażony w atrakcyjne na rynku pracy kwalifikacje i umiejętności pozwalające na podjecie i wykonywanie interesujących zawodów tj: grafik komputerowy, projektant stron www oraz aplikacji multimedialnych, programista stron www oraz aplikacji multimedialnych. Absolwent studiów podyplomowych charakteryzuje się wiedza i umiejętnościami w zakresie obróbki danych multimedialnych (grafiki, dźwięku, filmów) przy użyciu dostępnego oprogramowania.
Nabycie praktycznych umiejętności z zakresu grafiki komputerowej oraz poznanie możliwości jej wykorzystania w informatyce i komunikacji (reklama, serwisy internetowe, prezentacje multimedialne). Zajęcia poprowadzone przez wysoko wykwalifikowanych wykładowców i ekspertów z wieloletnim doświadczeniem praktycznym
Warunkiem ukończenia studiów jest udział w zajęciach oraz przygotowanie projektu graficznego strony internetowej (przygotowany jako grafika na stronę- pocięty) lub przygotowanie materiałów wizerunkowych firmy (do druku) w tym: a) logo – wersja wektorowa; b) wizytówka – wersja wektorowa; c) projekt strony – projekt graficzny – bez szablonu d) plakat lub ulotka – dowolnie
- DTP i grafika komputerowa
- Grafika rastrowa z wykorzystaniem programu Adobe Photoshop
- Grafika wektorowa– Adobe Ilustrator
- Grafika wektorowa – Corel Draw
- Podstawy składu publikacji- Adobe InDesign
- Tworzenie i optymalizacja grrafiki sieciowej – Adobe Image Ready, Adobe Photoshop
- Projektowanie responsywnych stron www w tym: Adobe Flash
- Obróbka plików filmowych (montaż, udźwiękowienie, produkcja DVD)
- Adobe Premiere, Adobe After Effects, Adobe Media Encore
- Projektowanie stron www
- Seminarium
Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Lubelskiej – magister inżynier, specjalność: projektowanie komputerowe w elektrotechnice 2010 – Obrona rozprawy doktorskiej w Instytucie Elektrotechniki w Warszawie pt. „Zastosowanie metody zbiorów poziomicowych w tomografii impedancyjnej”
Od ponad 20 lat pracuje w instytucjach, przedsiębiorstwach z branży informatycznej oraz działach badawczo-rozwojowych (m.in. PGNiG, Politechnika Lubelska, Wolfson Center for Magnetics Technology, firmy z branży ICT), od 2003 roku Netrix S.A. (Net-art). Prowadzenie i koordynowanie projektów badawczych i innowacyjnych w zakresie informatyki, elektroniki, elektrotechniki i automatyki. Kierowanie firmami, działami i zespołami (właściciel, v-ce prezes, dyrektor, kierownik). Integracja systemów klasy ERP i Business Intelligence. Dostarczanie studiów wykonalności projektów wdrożeniowych. Przygotowywanie przedsiębiorstw do wdrażania nowoczesnych technologii ICT. Doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw. Zarządzanie firmą i zasobami ludzkimi. Projektowanie, programowanie i wdrażanie systemów informatycznych w zakresie: logistyki, produkcji, serwisu, sieci sprzedaży, urządzeń mobilnych, aplikacji internetowych, finansów, controllingu, księgowości, kadr i płac.
Koordynacja, prowadzenie i realizacja wdrożeń kluczowych projektów informatycznych m.in. w: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, Petro-oil Sp. z o.o. grupa ORLEN, GPBP S.A. grupa Mostostal, Halmar sp. z o.o. , Heating-Instalgaz sp. z o.o., Dalimex sp. z o.o., Trawena S.A., Omega Sp. z o.o., Orzeł S.A., GHL Sp. z o.o., Czach Sp. z o.o., Oldkram, Profarb Sp. z o.o., Elkabel SJ, Elpar Parczew sp. z o.o., Elpar Suwałki sp. z o.o., Vigo System S.A., Geopol sp o. o., HSOR, Wafro sp. z o.o., Rembud sp. z o.o., Prografix sp. z o.o., LPBO S.A., Chemia Lublin S.A., C N Polska, Pogotowie Lublin, Polmark sp. z o.o., Office Express Sp.z o.o., Danmar sp. z o.o., Voyager Club sp. z o.o., Fabryka Drzwi sp. z o.o., Labnetplus Sp z o.o., Jagopro sp. z o.o., Autobroker sp. z o.o., Zakłady Tłuszczowe w Bodaczowie S.A., Polinowex S.A., MebelBos sp. z o.o., Meble.pl S.A., MTM Nowum sp. z o.o., Wikana S.A. Współpraca od ponad 20 lat z firmą CDN sp. z o.o., a następnie Comarch S.A. w zakresie tworzenia rozwiązań dedykowanych, konsultacji, projektowania i wdrażania systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem: Comarch Klasyka, OPT!MA, XL, Mobile, B2B, Business Intelligence, Altum.
Zajęcia poprowadzone przez wysoko wykwalifikowanych wykładowców i ekspertów z wieloletnim doświadczeniem praktycznym, na stałe współpracujący z Uczelnią.
Doktor, absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie – pedagogika kulturalno-oświatowa (specjalizacja – fotografia i film). Po ukończeniu studiów (w 1995 roku) pracował jako grafik komputerowy (1997–1998 Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Magic”, 1998–1999 Oficyna Wydawnicza „Verba”).
W roku 1999 podjął pracę jako asystent w Zakładzie Teorii Upowszechniania Kultury UMCS (obecnie Zakład Pedagogiki Kultury). Oprócz zatrudnienia na UMCS pracował również jako nauczyciel grafiki komputerowej w Prywatnym Liceum Ogólnokształcącym im. S. Wyspiańskiego w Lublinie; prowadził zajęcia w WSP ZNP w Warszawie, WSP TWP w Warszawie – Wydział Zamiejscowy w Lublinie; WSEI w Lublinie. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych (Wydział Pedagogiki i Psychologii UMCS; Wydział Artystyczny UMCS,: Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie) oraz szkolenia z fotografii, grafiki komputerowej, podstaw DTP, komunikacji międzykulturowej, wykorzystania nowych mediów w pracy domów kultury.
Interesuje się fotografią artystyczną i sztuką współczesną – jest autorem kilkunastu indywidualnych wystaw fotograficznych, instalacji, performances; brał również czynny udział w licznych międzynarodowych i ogólnopolskich festiwalach sztuki i wystawach zbiorowych. W latach 2000–2001 współpracował jako redaktor z miesięcznikiem „Foto”. Był również jurorem w kilku ogólnopolskich konkursach fotograficznych.
Z branżą nowych technologii związany od roku 2000. Od tego czasu zrealizował setki projektów dotyczących stron internetowych, szkoleń e-learningowych oraz aplikacji edukacyjnych dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Uczestniczył w powstawaniu pierwszej wirtualnej uczelni w Polsce: Polskiego Uniwersytetu wirtualnego. Od roku 2005 współwłaściciel firmy Oxigo projektującej aplikacje edukacyjne. W trakcie pracy zawodowej zdobył doświadczenie we wszystkich etapach związanych z projektowaniem aplikacji internetowych: od projektowania grafiki poprzez tworzenie interfejsów użytkownika (front-end) aż po programowanie systemów (back-end). Obok zagadnień technologicznych posiada również doświadczenie w promocji i marketingu internetowym (w tym pozycjonowanie stron, reklama w wyszukiwarkach). Szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem w zakresie nauczania nowych technologii.
“UX , product designer – od 12 lat właściciel firmy działającej w obszarze edukacji i technologii internetowych. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi na wszystkich etapach życia projektu z naciskiem na projektowanie (analiza potrzeb, prototyping, testowanie, projektowanie). Zna specyfikę procesów projektowania i tworzenia produktów oraz narzędzi i metod projektowania graficznego/tworz. multimediów, tworzenia dla www (m.in.: Adobe Phostoshop, InDesign, Illustrator, HTML, CSS, JavaScript)”
Jak sam o sobie pisze – weteran postprodukcji filmowej. Ponad dwanascie lat doswiadczenia w pracy z mediami. Zawodowo zajmuje sie efektami specjalnymi tworzonymi na rynek Polski i zagraniczny. Nieustannie rozwija i doskonali swoje umiejetnosci, aby wykorzystywac je w swojej pracy oraz w przystepny sposob nauczac mlodych adeptow sztuki filmowej.
Asystent w Zakładzie Sztuki Mediów Cyfrowych. przedmiot główny to Cyfrowe Przetwarzanie Obrazu obejmujący zagadnienia zapisu obrazu cyfrowego jego obróbki i przygotowania do publikacji. Tematy obejmują grafikę rastrową oraz wektorową oraz elementy animacji.
Autor kilku wystaw zbiorowych oraz indywidualnych. Medium głównym jest fotografia. ostatnia wystawa miała miejsce w Centrum Spotkań Kultur w Lublinie tytuł ” Sen o Ameryce”
W latach 2006-2015 odpowiedzialny za przygotowanie materiałów reklamowych w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie. Od 2009 roku kieruje Wydawnictwem Naukowym Innovatio Press. W WSEI prowadzi zajęcia z edycji grafiki wektorowej oraz laboratoria w ramach modułu Człowiek w świecie współczesnym na kierunku Psychologia.
- Opłata rekrutacyjna: 100 zł
- Cena: 3600 zł – możliwość płatności w dwóch ratach semestralnych po 1800 zł każda lub w sześciu ratach miesięcznych po 610 zł
- Cena ze zniżką dla absolwentów WSEI: 3240 zł * – możliwość płatności w dwóch ratach semestralnych po 1620 zł każda lub w sześciu ratach miesięcznych po 550 zł
- Cena ze zniżką za jednorazową płatność: 3420 zł *
* Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:
Centrum Studiów Podyplomowych
Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie
ul. Projektowa 4, 20-209 Lublin
Nr. konta: 73 1140 1094 0000 2027 6900 1081
W tytule przelewu prosimy wpisać imię, nazwisko i kierunek studiów
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Kwesturą Uczelni pokój 110 (I piętro) lub pod numerem tel: 81 749-32-08