• Aktualności
  • Lista studiów
  • Rekrutacja
    • Zasady rekrutacji
    • Opłaty
    • FAQ
  • Strefa słuchacza
    • Dokumenty do pobrania
    • Platforma e-learning
    • Materiały dydaktyczne
  • Promocje i bonifikaty
  • Kontakt
Podyplomowe WSEI
  • Aktualności
  • Lista studiów
  • Rekrutacja
    • Zasady rekrutacji
    • Opłaty
    • FAQ
  • Strefa słuchacza
    • Dokumenty do pobrania
    • Platforma e-learning
    • Materiały dydaktyczne
  • Promocje i bonifikaty
  • Kontakt

Biegły do spraw zapobiegania i wykrywania przestępstw gospodarczych i korupcji

  • Home
  • Biegły do spraw zapobiegania i wykrywania przestępstw gospodarczych i korupcji
  • O studiach
  • Program
  • Kadra
  • Opłaty

O studiach

Studia przeznaczone są dla osób zainteresowanych specjalizacją w zakresie profesjonalnego zapobiegania i wykrywania nadużyć i przestępstw gospodarczych, w szczególności: kontrolerzy wewnętrzni, audytorzy wewnętrzni, kontrolerzy finansowi, specjaliści ds. zamówień publicznych, specjaliści ds. bezpieczeństwa, pracownicy działów finansowych, księgowości , płac, inwestycji i sprzedaży, specjaliści ds. rozliczania środków unijnych

Zakres studiów  z zakresu zapobiegania i wykrywania oszustw i nadużyć gospodarczych oparty jest  na wymaganiach międzynarodowych kwalifikacji biegłego ds. wykrywania przestępstw gospodarczych (Certified Fraud Examiner) oraz  doświadczeniach z polskiej praktyki w tym zakresie.

CEL

Celem studiów jest poznanie teoretycznych podstaw umożliwiających efektywne wykonywanie zawodu oraz praktyczny instruktaż dotyczący podstawowych problemów  organizacji i działalności podmiotów gospodarczych. Podczas  zajęć  przedstawione zostaną akty prawne, zawodowe standardy i regulacje dotyczące pracy biegłych wykrywających oszustwa i nadużycia gospodarcze, a także metodologia prowadzenia badań i zasady ich dokumentowania. Powyższy zakres uzupełniony będzie elementami teoretycznymi i praktycznymi z psychologii pracy, umożliwiającymi nabycie umiejętności przydatnych w realizacji zadań.

KORZYŚCI

Studia umożliwiają zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych  w  skutecznym wykonywaniu zawodu biegłego ds. wykrywania przestępstw gospodarczych oraz w działach organizacji odpowiedzialnych za procesy gospodarcze w istotny sposób narażone na ryzyko wystąpienia  nadużyć i przestępstw gospodarczych.

Absolwent kierunku uzyska Certyfikat potwierdzający kompetencje Biegłego do spraw zapobiegania i wykrywania przestępstw gospodarczych i korupcji wystawiony przez PIKW Sp z o.o.

Słuchacze otrzymają wsparcie merytoryczne ze strony Rady Programowej PIKW, Partnera studiów.

PRAKTYCZNY CHARAKTER STUDIÓW

Zajęcia prowadzone są w formie wykładów teoretycznych, ćwiczeń indywidualnych i grupowych, dyskusji grupowych, testów.

WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW

Warunkiem ukończenia studiów jest udział w zajęciach oraz zaliczenie egzaminu weryfikującego wiedzę, umiejętności i kompetencje słuchaczy.

Program

RAMOWY PROGRAM STUDIÓW

Prawno-karne aspekty oszustw gospodarczych.  Istota i rodzaje przestępstw gospodarczych

  • Definicje oszustw i przestępstw gospodarczych
  • Klasyfikacje nadużyć gospodarczych
  • Definicja i przykłady korupcji
  • Przestępstwa gospodarcze w polskim systemie prawnym

Corporate governance / Etyka biznesowa

  • Kodeksy i dobre praktyki
  • Zasady etyki w biznesie
  • Audyt wewnętrzny w procesie zapobiegania oszustw
  • Zadania Komitetu Audytu

Finanse przedsiębiorstwa

  • Majątek przedsiębiorstwa, źródła finansowania
  • Przychody i koszty przedsiębiorstwa
  • Publicznoprawne obciążenia przedsiębiorstw
  • Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa
  • Obrót pieniądza w czasie

Zarządzanie ryzykiem oszustw

  • Identyfikacja ryzyk związanych z
  • Źródła potencjalnego ryzyka (majątkowe i osobowe)
  • Metody analizy ryzyka (szacunkowe i ilościowe)
  • Metody ograniczania ryzyka (organizacja i analiza danych)
  • Istota „trójkąta oszustwa”
  • Ocena działań kontrolnych w kontekście oszustw

Rachunkowość finansowa i zarządcza

  • Struktura bilansu przedsiębiorstwa
  • Struktura rachunku wyników kosztów
  • Statyczny i dynamiczny rachunek majątku i kapitału
  • Budowa i funkcjonowanie rachunku kosztów
  • Budowa i funkcjonowanie rachunku wyników
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem w oparciu o budżety i ich kontrolę.
  • Leasing operacyjny i finansowy
  • Badanie sprawozdań finansowych

Metodyka przeprowadzania kontroli

  • Tryb przeprowadzania kontroli
  • Techniki kontrolne
  • Dokumentowanie czynności kontrolnych
  • Sprawozdawczość w przypadku wykrycia nadużyć i oszustw

Psychologia oszustwa

  • Modele zachowań i reakcji
  • Techniki śledcze
  • Komunikacja podczas czynności kontrolnych
  • Sposoby rozwiązywania konfliktów

Mechanizmy powstawania i zapobiegania przestępstwom gospodarczym i korupcji

  • Czynnik ludzki jako jedna z przyczyn powstawania nadużyć w firmach
  • Ewolucja zjawiska korupcji w perspektywie zmian gospodarczych
  • Zagrożenia zewnętrzne
  • Zagrożenia wewnętrzne
  • Nieszczelność systemów – studium przypadku

Zasady wykrywania oszustw i zarządzanie incydentami

  • Przyczyny występowania oszustw – analiza behawioralna.
  • Pojęcie oszustwa finansowego.
  • Zasady analizy dokumentów przy wykrywaniu oszustw.
  • Procedura „whistleblowing” – rola demaskatora
  • Budowanie świadomości pracowników w zakresie współodpowiedzialności za odporność systemu.
  • Zarządzanie incydentami i działania uzdrawiające zaistniałą sytuację, współpraca z organami ścigania

Oszustwa księgowe

  • Rodzaje oszustw księgowych
  • Przykłady oszustw księgowych w działalności gospodarczej
  • Manipulacje księgowe w sprawozdaniach finansowych przedsiębiorstw
  • Wykrywanie manipulacji księgowych przez audytorów
  • Techniki audytu śledczego w rewizji finansowej

Studium przypadków – zajęcia warsztatowe

  • Rodzaje oszustw finansowych – przykłady.
  • Identyfikacja i wykrywanie oszustw zakupowych –studium przypadków.
  • Identyfikacja i wykrywanie oszustw płacowych – studium przypadków.
  • Identyfikacja i wykrywanie oszustw wiązanych ze składnikami rzeczowymi majątku obrotowego i trwałego – studium przypadków.
  • Budowanie podstawowych procedur odporności

Zamówienia publiczne

  • Podstawowe pojęcia i definicje
  • Przygotowanie postępowania
  • Realizacja postępowania o zamówieniu publicznym
  • Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
  • Postępowanie protestacyjno-odwoławcze
  • Kontrola zamówień publicznych

Wykorzystanie narzędzi informatycznych

  • Informatyka śledcza
  • Aspekty prawne związane z elektronicznym materiałem dowodowym
  • Techniki i metody wykrywania wybranych oszustw
  • Wykorzystanie internetu jako narzędzia śledczego

Mechanizmy kontroli systemów informatycznych

  • Organizacja funkcjonowania obszaru IT (ITIL,)
  • Efektywność kontroli ogólnych w obszarze IT (IT General Controls)
  • Efektywność kontroli szczególnych w obszarze IT(application controls)
  • Zarządzanie Ciągłością Działania (BCM)
  • Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji (ISO 27001)
  • Ochrona danych osobowych
  • Seminarium dyplomowe

Kadra

Kierownik merytoryczny kierunku: Marek Dyjasz

Ekspert PIKW w zakresie przeciwdziałania i zwalczania przestępczości gospodarczej i korupcyjnej. Inspektor  Policji w stanie spoczynku, służbę zakończył w 2012 r. po 30 latach służby w pionie kryminalnym. W ostatnich latach swojej kariery pełnił funkcję Dyrektora Biura Kryminalnego Komendy Głównej Policji (2010-2012) nadzorując pracę policjantów służby kryminalnej i dochodzeniowo-śledczej w Polsce. Wcześniej pełnił funkcję Naczelnika Wydziału Zabójstw Komendy Stołecznej Policji (1999-2004), Naczelnika Wydziału Kryminalnego Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu (2005-2007) oraz Naczelnika Wydziału Kryminalnego Komendy Głównej Policji (2008-2009). Posiada bogate doświadczenie zawodowe w zwalczaniu przestępczości kryminalnej w tym przeciwko życiu, zdrowiu i mieniu oraz przestępczości gospodarczej i korupcyjnej. Swoje zawodowe doświadczenie oraz wiedzę merytoryczną wykorzystywał między innymi jako prelegent w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie, w Szkole Policji w Pile oraz na wykładach dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego. Jednocześnie jako ekspert do walki. z przestępczością kryminalną, wielokrotnie uczestniczył w pracy zespołów resortowych powołanych przez Komendanta Głównego Policji oraz Ministra Spraw Wewnętrznych – m.in. przy Prezydencji Polski w Ramach Unii Europejskiej (2011) oraz Euro 2012.

Kadrę stanowią certyfikowani audytorzy wewnętrzni – praktycy w zakresie wykrywania nadużyć i oszustw, specjaliści od zarządzania ryzykiem, informatycy oraz kadra naukowo-dydaktyczna Uczelni.

Artur Gębicz

CFE, CFDA, biegły sądowy, Zastępca Dyrektora ds. Audytu IT w IPS-SGB, gdzie nadzoruje przeprowadzanie audytów IT w blisko 200 bankach spółdzielczych. Wcześniej Zastępca Dyrektora Audytu w banku komercyjnym. Menadżer z ponad 20 letnim doświadczeniem w przeprowadzaniu audytów informatycznych w tak sektorze finansowym oraz telekomunikacyjnym. Z wykształcenia matematyk, a z zamiłowania informatyk, który lubi poszukiwać w danych anomalii i ukrytych prawd. Wykładowca na studniach podyplomowych zagadnień związanych z audytem informatycznym oraz prelegent na konferencjach i seminariach poświęconych audytowi oraz bezpieczeństwu informatycznemu. Posiada międzynarodowe certyfikaty w zakresie wykrywania oszustw i nadużyć (CFE), prowadzenia spraw związanych z informatyką śledczą (CDFE) jak i uprawnienia biegłego sądowego (m.in. w dziedzinie analiz kryminalistycznych, bezpieczeństwa informatycznego) oraz licencje detektywa (finanse).

Andrzej Rokita

Absolwent Wydziału Prawa I Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Emerytowany generał Policji. Służbę rozpoczął w 1991 roku. Odbył liczne szkolenia specjalistyczne krajowe i zagraniczne m.in. Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie – podyplomowe studium oficerskie, ILEA –Międzynarodowa Akademia Policyjna w Budapeszcie , Sam Houston State University – szkolenie z zarządzania kryzysowego. Pełnił funkcje m.in. Naczelnika Zarządu CBŚ w Katowicach, Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji oraz zastępcy Komendanta Głównego Policji ds. kryminalnych. Wykładowca na Wydziale Nauk o Bezpieczeństwie Akademii Krakowskiej im. A.F. Modrzewskiego.

Waldemar Ignaczak

ekspert PIKW w zakresie analizy kryminalnej (śledczej) oraz zarządzania informacjami o charakterze kryminalnym. Współautor publikacji „Analiza śledcza w procesie kontroli”  KontrolerINFO Wydawnictwo PIKW, Warszawa 2015. Inspektor Policji w stanie spoczynku, służbę zakończył w 2014 r. po ponad 31 latach służby w pionie kryminalnym. W ostatnich latach pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Biura Służby Kryminalnej Komendy Głównej Policji oraz – przed reorganizacją KGP – Zastępcy Dyrektora Biura Wywiadu Kryminalnego KGP (2007 – 2014), nadzorując pracę policjantów komórek wywiadu kryminalnego w Polsce. Wcześniej pełnił obowiązki Dyrektora Instytutu Kształcenia Funkcjonariuszy Służb Państwowych Zwalczających Przestępczość Zorganizowaną i Terroryzm w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie (2006 – 2007) oraz był wykładowcą w WSPol przedmiotów bezpośrednio związanych z pracą służb kryminalnych Policji (1996 – 2006). Ponadto pracował w jednostkach terenowych Policji, w komórkach organizacyjnych zajmujących się zwalczaniem przestępczości kryminalnej i gospodarczej. Od początku aktywnie uczestniczył w budowaniu struktur analizy kryminalnej w polskiej Policji, między innymi przygotowując programy szkolenia z tego zakresu. Zajmował się wdrażaniem rozwiązań organizacyjnych oraz szkoleniem analityków kryminalnych Policji  oraz innych służb (SG, ABW, SKW, Prokuratura). Uczestniczył w licznych szkoleniach z zakresu analizy kryminalnej, uzyskując certyfikaty min. NCIS (W. Brytania), BKA (Niemcy), Guardia Civil (Hiszpania), Guardia di Finanza (Włochy). Współuczestniczył w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu analizy i wywiadu kryminalnego dla policjantów z Ukrainy i Mołdawii – między innymi w ramach Europejskiej Akademii Policyjnej CEPOL. Ponadto swoje zawodowe doświadczenie oraz wiedzę merytoryczną wykorzystywał między innymi jako prelegent na wykładach dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego. Jest autorem szeregu publikacji na temat analizy kryminalnej.

Andrzej Tomczyński

Ekspert Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej w zakresie kontroli w administracji publicznej. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego – mgr administracji. Inspektor Policji w stanie spoczynku.
W latach 2011-2015 pełnił funkcję Dyrektora Biura Kontroli Komendy Głównej Policji, wcześniej w latach 2005-2011 pełnił służbę na stanowisku Naczelnika Wydziału Kontroli Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Andrzej Tomczyński posiada bogate doświadczenie zawodowe w zakresie organizacji pracy oraz nadzoru nad działalnością komórek organizacyjnych realizujących kontrole w jednostkach sektora finansów publicznych. Uczestniczył w wielu konferencjach oraz szkoleniach organizowanych przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Ministerstwo Finansów, Krajową Szkołę Administracji Publicznej oraz Uniwersytet w New Haven (USA). Andrzej Tomczyński jest współautorem publikacji „Podstawowe zagadnienia kontroli w Policji” wydawnictwo Centrum Szkolenia Policji. Uczestniczył w przygotowywaniu oraz prowadzeniu wielu szkoleń obejmujących tematyką zasady i tryb przeprowadzania kontroli działalności organów administracji rządowej. Jest współautorem programu kursu specjalistycznego przygotowującego policjantów i pracowników do prowadzenia kontroli. W latach 2012-2015 jako nauczyciel stowarzyszony prowadził zajęcia dydaktyczne w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie.
W latach 2016-2017 prowadził zajęcia na szkoleniach organizowanych przez Polski Instytut Kontroli Wewnętrznej oraz zajęcia z przedmiotu Metodyka przeprowadzania kontroli na studiach podyplomowych organizowanych przez wyższe uczelnie.

Adam Chwalisz

MF, CGAP, CFE, CICA – Dyrektor Biura Kontroli w Spółce Akcyjnej ( Skarbu Państwa). Posiada uprawnienia audytora wewnętrznego określone w ustawie o finansach publicznych. Zdany egzamin z metodyki Prince 2 – poziom Fundation. Prawnik, ukończone studia Podyplomowe na kierunkach rachunkowość oraz bankowości i finansów. Doświadczony trener i wykładowca zagadnień związanych z systemami kontroli wewnętrznej oraz audytu wewnętrznego. Realizacja audytów zleconych w instytucjach zewnętrznych – m.in. w zakresie oceny postępowań o zamówienia publiczne, wykorzystania funduszy UE, struktury organizacyjnej w organizacjach zarówno w sektorze publicznym jak i prywatnym. Współpracował m.in. z Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej w zakresie doradztwa na temat kontroli zarządczej. Od przeszło 12 lat związany z tematyka  audytu i kontroli wewnętrznej w tym również 10 letnie doświadczenie w sektorze publicznym (administracja rządowa)

Sławomir Kępka

Czynny oficer Policji, Wydziału dw. z Korupcją. Ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika kryminologiczna, Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie. Od 2007 prowadzi szkolenia z ramienia Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej z zakresu oszustw i nadużyć w firmach, korupcji oraz fałszerstw dokumentów, a równocześnie szkolenia z ramienia Komendy Stołecznej Policji z zakresu przeciwdziałania korupcji i przestępstwom powiązanym dla podmiotów administracji rządowej i samorządowej (ARiMR, II Urząd Celny w Warszawie, RWE, Urząd Celny Pruszków, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Wojewódzki Urząd Pracy, jednostki wewnętrzne Policji). W roku 2010 był prelegentem IX Międzynarodowego Kongresu Audytu, Kontroli Wewnętrznej i Antykorupcji. W roku 21011 i 2012 prelegent na warsztatach i konferencjach dotyczących nadużyć (Smith&Novak, Informedia, Puls Biznesu, TCCT). Kilkukrotnie prowadził szkolenia dla pracowników sektora bankowego (SKOK, PEKAO, Royal Bank of Scotland) firm leasingowych oraz ubezpieczeniowych, w tym projekty obejmujące kilkadziesiąt szkoleń. Prowadzi zajęcia dla studentów kierunków przygotowanych przez PIKW Sp. z o.o. wraz zuczelniami. (m.in. PWSBiA, WSAS).

Ewa Maszer

Czynny oficer Policji, kierownik Sekcji Dochodzeniowo-Śledczej Wydziału Komendy Stołecznej Policji. Magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, ukończony kurs dla absolwentów szkół wyższych w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie, zakończony złożeniem egzaminu oficerskiego. Ponadto ukończony kurs doskonalenia zawodowego dla policjantów służby kryminalnej i śledczej z zakresu taktyki i techniki przesłuchań metodą FBI, kurs twinningowy polsko-niemiecki „Strategies and Tactics of combating corruption”, a także kurs specjalistyczny z zakresu zwalczania i ujawniania przestępczości gospodarczej w WSPol w Szczytnie i inne. Wielokrotnie wyróżniana i nagradzana, w tym otrzymała nagrodę Prezydenta M. St. Warszawy za wyniki służby w Policji. Od ponad 15 lat zajmuje się operacyjnie przestępczością gospodarczą i korupcją. Od 2007 uczestniczy w prowadzeniu szkoleń z ramienia Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej z zakresu oszustw i nadużyć w firmach, korupcji oraz fałszerstw dokumentów, a równocześnie prowadzi szkolenia z racji wykonywanej pracy z zakresu przeciwdziałania zjawiskom korupcji oraz przestępstwom powiązanym dla podmiotów administracji rządowej i samorządowej, w tym jednostek wewnętrznych Policji. Kilkukrotny uczestnik i prelegent organizowanego od 14-tu lat Międzynarodowego Kongresu Audytu, Kontroli Wewnętrznej, Antykorupcji i zwalczania Oszustw. Kilkukrotnie prowadziła szkolenia dla pracowników sektora bankowego firm leasingowych oraz ubezpieczeniowych, w tym projekty obejmujące kilkadziesiąt szkoleń. Prowadzi zajęcia dla studentów kierunków przygotowanych przez PIKW Sp. z o.o. wraz z uczelniami. (m.in. PWSBiA, WSAS, Akademia Finansów ‘Vistula’).

Mariola Dorota Wołoszyn

Ekspert PIKW, psycholog, emerytowany oficer Policji. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie zawodowe, w tym ponad 15 lat wykonywała zadania psychologa policyjnego. Ukończyła liczne szkolenia, prowadzone przez polskich oraz zagranicznych specjalistów (m.in. Conflict Resolution, Research and Resource Center z USA, Milton H. Erickson Institut w Berlinie, Department of Justice FBI, Instytutu Ekspertyz Sądowych w Krakowie), głównie z zakresu interwencji kryzysowej, patologii w środowisku pracy, negocjacji i mediacji, przemocy fizycznej i psychicznej, nadużyć seksualnych, psychologii śledczej, profilowania nieznanych sprawców przestępstw, psychologicznej oceny wiarygodności świadków i osób podejrzanych o popełnienie przestępstwa. Posiada kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie w zakresie sporządzania portretów psychologicznych nieznanych sprawców przestępstw, wykonywania ekspertyz typologicznych na potrzeby organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości oraz oceny wiarygodności osób, w tym z wykorzystaniem analizy lingwistycznej tekstu. Od wielu lat szkoli różne grupy odbiorców w zakresie technik i metod zdobywania informacji oraz oceny ich wiarygodności. Prowadzi warsztaty rozwijające umiejętności konstruktywnego rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych (radzenie sobie ze stresem, negocjacje i mediacje), stosowania deeskalacji opartej na umiejętnościach interpersonalnych oraz efektywnego wywierania wpływu na ludzi. Uczy też skutecznego działania w sytuacjach kryzysowych, szczególnie w przypadku napadu i wzięcia zakładników.

Opłaty

OPŁATY ZA STUDIA

  • Opłata rekrutacyjna: 100 zł
  • Cena: 3400 zł – możliwość płatności w dwóch ratach semestralnych po 1700 zł każda lub w  sześciu ratach miesięcznych po 575 zł
  • Cena ze zniżką dla absolwentów WSEI: 3060 zł * – możliwość płatności w dwóch ratach semestralnych po 1530 zł każda lub w sześciu ratach miesięcznych po 520 zł
  • Cena ze zniżką za jednorazową płatność: 3230 zł *
  • Opłata za Certyfikat Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej: 500 zł.

* Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

KONTO BANKOWE

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:

Centrum Studiów Podyplomowych
Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie
ul. Projektowa 4, 20-209 Lublin

Nr. konta: 73 1140 1094 0000 2027 6900 1081

W tytule przelewu prosimy wpisać imię, nazwisko i kierunek studiów

FAKTURY

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Kwesturą Uczelni pokój 110 (I piętro) lub pod numerem tel: 81 749-32-08

POLECAMY RÓWNIEŻ

Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
Specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa neonatologicznego
Specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa neonatologicznego
Pielęgniarstwo opieki długoterminowej
Pielęgniarstwo opieki długoterminowej
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne

Czas trwania studiów:
2 semestry / 200 godzin dydaktycznych

Liczba zjazdów: 9 w tym 2 zjazdy on-line

Zajęcia odbywają się raz w miesiącu:
Piątek: 16:00 - 19:15
Sobota: 8:50 - 16:55
Niedziela: 8:50 - 16:05

SPRAWDŹ OFERTĘ STUDIÓW
z zakresu:

  • FINANSÓW I RACHUNKOWOŚCI
  • INFORMATYKI
  • INWESTYCJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
  • ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
  • PEDAGOGIKI
  • PSYCHOLOGII I PSYCHOPROFILAKTYKI
  • ZDROWIA I BEZPIECZEŃSTWA PRACY
  • APLIKUJ NA STUDIA

Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
w Lublinie

Nasza bogata historia jest podstawą dla naszych wartości. Zapraszamy!

© 2017 Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
w Lublinie

KONTAKT

Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
ul. Projektowa 4
20-209 Lublin

tel./fax: 81 749-17-70
fax: 81 749-32-13
sekretariat@wsei.lublin.pl

KONTAKT

Centrum Studiów Podyplomowych
pok. 218 i 219

tel. 81 749 32 24
fax: 81 749 32 13
podyplomowe@wsei.lublin.pl

GODZINY OTWARCIA

Poniedziałek: 8:00 – 16:00
Wtorek: 8:00 – 16:00
Środa: 8:00 – 16:00
Czwartek: 8:00 – 16:00
Piątek: 8:00 – 16:00
Sobota  –  8:00 – 14:00